ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Browsing by Author Shkvyria, Natalia

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 31 to 50 of 112 < previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2015Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку коньяку УкраїниШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2020Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку пиваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробівШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2009Методичні основи оцінки ефективності інновацій в сільському господарствіШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2016Механізм реалізації маркетингової товарної стратегії підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2012Напрямки розвитку інноваційної політики в АПКШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2017Напрямки розвитку інноваційної політики в сільському господарствіШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2008Наукове забезпечення АПВ регіонуШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2020Обгрунтування та вибір стратегії розвитку підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Обоснование выбора маркетинговой стратегии предприятияШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2019Обоснование и выбор маркетинговой стратегии развития предприятияШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2019Обґрунтування вибору каналів збуту продукції молокопереробних підприємствШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Обґрунтування вибору маркетингової стратегії молокопереробного підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2019Обґрунтування стратегічних напрямів розвитку підприємства на ринку сируКрутікова, А.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2018Обґрунтування стратегічних напрямів розвитку підприємства на ринку соківКрутікова, А. О.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2018Обґрунтування стратегічних орієнтирів розвитку підприємства на ринку овочівШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2012Організація діяльності центрів інноваційного розвитку сільськогосподарських підприємствШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2008Організація системи інноваційного забезпечення сільського господарстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2014Особенности ценообразования промышленных предприятийШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2009Особливості формування інфраструктури інноваційного забезпечення сільськогосподарського виробництваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia