Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8913
Title: Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробів
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: покупки;ринок хліба;інтереси споживачів;маркетингові дослідження
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (31 жовтня 2019 р.);(С. 715-717)
Abstract: Метою дослідження є вивчення процесу прийняття рішення про покупку, реакції на покупку, факторів, що визначають поведінку споживачів хліба та хлібобулочних виробів.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8913
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.pdf286.22 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.