Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5198
Title: Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку коньяку України
Other Titles: Маркетинговые исследование потребительских преимуществ на рынке коньяка Украины
Marketing research of consumer advantage in the cognac market Ukraine
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: анкетування;маркетингові дослідження;ринок коньяку;анкетирование;маркетинговые исследования;рынок коньяка;survey;market research;market of cognac
Issue Date: 2015
Series/Report no.: Молодіжний економічний дайджест: науковий електронний журнал;№ 2-3(5-6) (С. 177-181)
Abstract: UK: Визначено особливості купівельної поведінки споживачів коньяку, їх мотиви та цілі, основні фактори, що впливають на вибір покупцями коньяку. RU: Определены особенности покупательского поведения потребителей коньяка, их мотивы и цели, основные факторы, влияющие на выбор покупателями коньяка. EN: The features of consumer purchasing behavior cognac, their motivations and objectives, the main factors influencing the choice of customers cognac.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5198
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-178-182.pdf741.55 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.