ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13023
Title: Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробів
Authors: Чеботарьов, В. М.
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: маркетинг
концепція маркетингу
дослідження ринку хліба
асортимент хліба
попит на традиційні хлібобулочні вироби
Issue Date: 2020
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Сучасні підходи до створення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу: збірник тез І Всеукраїнської науково-практичної конференції (Мелітополь, 1 липня 2020 р.);С. 41-42
Abstract: Метою дослідження є вивчення процесу прийняття рішення про покупку, реакції на покупку, факторів, що визначають поведінку споживачів хліба та хлібобулочних виробів. У травні 2020 року нами було проведено маркетингове дослідження ринку хліба та хлібобулочних виробів. Обсяг вибірки було визначено на основі методу довірчих інтервалів і склав 167 осіб.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13023
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Сборник ТДАТУ-41-42.pdf332,38 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.