Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7412
Title: Маркетингові дослідження поведінки споживачів на ринку ковбасних виробів
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: ковбасні вироби;ринок;поведінка споживачів;сосиски;сардельки;consumer behavior;surveys;market research;sausage market;consumer preferences
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Соціально-економічні проблеми розвитку бізнесу та місцевого самоврядування: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет конф., (13-14 черв. 2019 р.);С. 67-71
Abstract: UK: Для дослідження поведінки споживачів на ринку ковбасних виробів нами було проведено анкетування, кількість респондентів склала 256 осіб. В якості методу збору первинної інформації було використано опитування споживачів, яке є основним інструментом визначення показників попиту та універсальним методом аналізу і діагностики ринку Основний робочий інструмент дослідження - спеціально розроблена анкета. Запитання в анкетах формувалися таким чином, щоб визначити і співвіднести основні соціально-психологічні та демографічні особливості споживачів з їхніми грошовими витратами на ковбасні вироби, дізнатися про їхнє ставлення до цін, якості товарів, місця купівлі, визначити основні критерії вибору ковбасних виробів. EN: The features of the behavior of sausage products, given their consumer preferences, motivations, consumption patterns, income distribution system are determined. The basic determinants of influence on purchasing decisions are identified.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/7412
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf317.87 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.