Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6087
Title: Маркетинговые исследования поведения потребителей на рынке соков
Authors: Шквыря, Наталья Александровна
Шквиря, Наталя Олександрівна
Shkvyria, Natalia
Keywords: рынок соков;потребители;покупки;товаропроизводители
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Материалы международной научно-практической заочной конференции "Актуальные проблемы экономики, менеджмента и маркетинга в современный условиях";(С. 581-584)
Abstract: RU: Определены особенности поведения потребителей соков, учитывая их потребительские предпочтения, мотивы, структуру потребления и систему распределения доходов. Выявлены основные детерминанты влияния на принятие решения о покупке. EN: The features of the behavior of juice consumers, given their consumer preferences, motivations, consumption patterns, income distribution system are determined. The basic determinants of influence on purchasing decisions are identified.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6087
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
сборник 23.01.19_split-range-581-584.pdf686.33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.