Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1585
Title: Маркетингові аспекти розвитку підприємств при наданні агротуристичних послуг
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: агротуризм
агротуристичні послуги
маркетинг
Issue Date: 2015
Publisher: БУМіБ
Series/Report no.: Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу: наук. економ. журн.;№ 1
Abstract: UK: Визначено сутність, завдання та передумови розвитку агротуризму в сільській місцевості. Об- ґрунтовано особливості та проблеми маркетингу при наданні агротуристичних послуг. Запропоновано ефек- тивні інформаційно-комунікаційні технології маркетингу при просуванні в Інтернеті агротуристичних послуг. EN: The essence, objectives and prerequisites for the development of agrotourism in rural areas is defined. The features and marketing problems in the provision of agro-tourist services are grounded. Effective information and communication technologies in promoting the marketing of agro-tourist services on the Internet are offered.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1585
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1345.pdf70,7 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.