Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1585
Название: Маркетингові аспекти розвитку підприємств при наданні агротуристичних послуг
Авторы: Шквиря, Н. О.
Ключевые слова: агротуризм
агротуристичні послуги
маркетинг
Дата публикации: 2015
Издательство: БУМіБ
Серия/номер: Вісник Бердянського університету менеджменту і бізнесу: наук. економ. журн.;№ 1
Краткий осмотр (реферат): UK: Визначено сутність, завдання та передумови розвитку агротуризму в сільській місцевості. Об- ґрунтовано особливості та проблеми маркетингу при наданні агротуристичних послуг. Запропоновано ефек- тивні інформаційно-комунікаційні технології маркетингу при просуванні в Інтернеті агротуристичних послуг. EN: The essence, objectives and prerequisites for the development of agrotourism in rural areas is defined. The features and marketing problems in the provision of agro-tourist services are grounded. Effective information and communication technologies in promoting the marketing of agro-tourist services on the Internet are offered.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/1585
Располагается в коллекциях:кафедра Маркетинг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
1345.pdf70,7 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса   


Google ScholarTM

Проверить


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.