Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13728
Title: Маркетингові дослідженя поведінки споживачів плодоовочевої продукції
Authors: Чепурний, С. А.
Чудаков, А. О.
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: маркетингові рішення;маркетинг;визначення ринкових потреб;ринок
Issue Date: 2020
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Сучасні ринкові підходи достворення інноваційних проектів малого та середнього бізнесу : за підтримкою проекту«Норвегія-Україна. Професійна адаптація. Інтеграція в державну систему»(NUPASS): ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція: збірник тез (Мелітополь, 14 грудня 2020 р.);С. 32-33
Abstract: Для розробки і прийняття маркетингових рішень, підприємству - виробнику плодоовочевої продукції, важливо проаналізувати поведінку цільових споживачів на ринку з метою визначення їх переваг та мотивації покупок. Проведення маркетингових досліджень із застосуванням методів опитування, інтерв'ювання і спостереження є необхідною умовою формування і стимулювання збуту на плодоовочеву продукцію вітчизняних виробників.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/13728
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Збірник тез Норвегія-Україна 2020-34-35.pdf351.31 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.