Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17179
Title: Метод аналізу ієрархій як інструмент обґрунтування вибору товарної стратегії підприємства
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Shkvyria, Natalia
Issue Date: 2021
Publisher: Mariupol : PSTU
Citation: Шквиря Н.О. Метод аналізу ієрархій як інструмент обґрунтування вибору товарної стратегії підприємства. Digitalization of the economy as a factor of sustainable development : Materials of International scientific-practical conference (Mariupol, May 25-26, 2021 y.) / editorial board O. Khadzhynova [et al.] / SHEI “PSTU”. Mariupol : PSTU, 2021. С. 290-292
Abstract: Важливим інструментом маркетингової діяльності підприємства є товарна стратегія. Розробка товарної стратегії підприємств є ключовим елементом стратегічного планування, оскільки їх діяльність характеризується високим рівнем нововведень, високим ступенем ризику і здатністю швидко адаптуватися до змін у зовнішньому середовищі [2]. Ключовим етапом формування товарної стратегії є прийняття стратегічного управлінського рішення щодо вибору нової продукції, виробництво якої буде ефективним для підприємства [4]. Для цього використовуються не тільки кількісні методи, але і знання багатьох фахівців, системно-аналітичні дослідження, методи моделювання. Результати порівняльного аналізу методів вибору рішень показали, що метод аналізу ієрархій (МАІ) може бути використаний як інструмент обґрунтування вибору товарної стратегії підприємства.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/17179
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Shkvyria, Natalia_2021.pdf945.34 kBAdobe PDFView/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.