Метод аналізу ієрархій як інструмент обґрунтування вибору товарної стратегії підприємства
Вантажиться...
Дата
Автори
Шквиря, Наталя Олександрівна
Shkvyria, Natalia
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Mariupol : PSTU
Анотація
Важливим інструментом маркетингової діяльності підприємства є товарна
стратегія. Розробка товарної стратегії підприємств є ключовим елементом
стратегічного планування, оскільки їх діяльність характеризується високим
рівнем нововведень, високим ступенем ризику і здатністю швидко адаптуватися
до змін у зовнішньому середовищі [2].
Ключовим етапом формування товарної стратегії є прийняття стратегічного
управлінського рішення щодо вибору нової продукції, виробництво якої буде
ефективним для підприємства [4]. Для цього використовуються не тільки кількісні
методи, але і знання багатьох фахівців, системно-аналітичні дослідження, методи
моделювання. Результати порівняльного аналізу методів вибору рішень показали,
що метод аналізу ієрархій (МАІ) може бути використаний як інструмент
обґрунтування вибору товарної стратегії підприємства.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Шквиря Н.О. Метод аналізу ієрархій як інструмент обґрунтування вибору товарної стратегії підприємства. Digitalization of the economy as a factor of sustainable development : Materials of International scientific-practical conference (Mariupol, May 25-26, 2021 y.) / editorial board O. Khadzhynova [et al.] / SHEI “PSTU”. Mariupol : PSTU, 2021. С. 290-292