Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11361
Title: Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку пива
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: маркетингові дослідження;ринок пива;аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища діяльності підприємства;управлінські рішення;розвиток підриємства
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Актуальні проблеми маркетингового менеджменту в умовах інноваційного розвитку економіки: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції студентів та молодих вчених (Луцьк, 8 травня 2020 р.);С. 271-273
Abstract: Найбільш ефективним способом отримання інформації в ринковому середовищі є маркетингові дослідження, що представляють собою багатовимірний процес аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища діяльності підприємства, спрямований на розробку адекватних управлінських рішень та забезпечення мінімізації ризиків [4]. В ринкових умовах інформація перетворюється в провідний виробничий фактор, а діяльність по її збору, передачі, зберігання та аналізу стає однією з найбільш значущих управлінських технологій. Від повноти, об’єктивності, достовірності, системності, своєчасності та періодичності інформації залежить ефективність функціонування та перспективи розвитку підприємства
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11361
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
4.pdf267.22 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.