Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку пива
Вантажиться...
Файли
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Найбільш ефективним способом отримання інформації в ринковому середовищі є маркетингові дослідження, що представляють собою багатовимірний процес аналізу внутрішнього і зовнішнього середовища діяльності підприємства, спрямований на розробку адекватних управлінських рішень та забезпечення мінімізації ризиків [4]. В ринкових умовах інформація перетворюється в провідний виробничий фактор, а діяльність по її збору, передачі, зберігання та аналізу стає однією з найбільш значущих управлінських технологій. Від повноти, об’єктивності, достовірності, системності, своєчасності та періодичності інформації залежить ефективність функціонування та перспективи розвитку підприємства