Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8440
Title: Механізм реалізації маркетингової товарної стратегії підприємства
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: конкурентоспроможність;маркетинг;маркетингова товарна стратегія;реалізація продукції підприємства;якість продукції
Issue Date: 2016
Series/Report no.: Проблеми глобалізації та моделі сталого розвитку економіки: матеріали V Міжнародної наук.-практ. Інтернет-конференції, (Сєвєродонецьк, 15-16 квітня 2016 р.);(С. 144-147)
Abstract: Застосування стратегічного підходу до формування товарної політики дозволить підприємствам знизити рівень витрат, знайти резерви ефективного функціонування, збільшити прибуток і якість продукції, тим самим, підвищити конкурентоспроможність продукції та підприємства.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8440
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf262.77 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.