Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12752
Title: Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку хліба та хлібобулочних виробів
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: хлібобулочні вироби;ринок хліба;поведінка споживачів
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Інноваційний розвиток та безпека підприємств в умовах неоіндустріального суспільства: зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. інтернет-конф. студентів, аспірантів і молодих вчених (м. Луцьк, 31 жовтня 2019 р.);С. 115-117
Abstract: Метою дослідження є вивчення процесу прийняття рішення про покупку, реакції на покупку, факторів, що визначають поведінку споживачів хліба та хлібобулочних виробів.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/12752
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3.PDF294.11 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.