Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів) : [2480] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 2480
Issue DateTitleAuthor(s)
2025Бізнес-план як інструмент ефективного менеджментуБолтянський, М. Б.
2025Сегментація туристичного ринку УкраїниБатовський, Михайло
2025Порівняння ефективності цифрових каналів у просуванні туристичних послугАнішин, Є. І.
2025Ефективність та економічні результати інтеграції цифрових технологій в управлінні підприємствомАлба, Вадим
2025Маркетингові дослідження поведінки споживачів кондитерської продукціїїТокарєв, В. В.
2025Теоретичні підходи до формування конкурентних стратегій підприємстваТкачук, В. М.
2025Споживчі уподобання та цінові орієнтири щодо рибної продукціїПалій, К. О.
2025Штучний інтелект у сучасній медицині: можливості та обмеженняМоскаленко, Альбіна
2025Сучасні стандарти етикету інфлюенс-маркетингуМоскаленко, Альбіна
2025Генеративний ші та майбутнє маркетингу: нова ера аналітики, контенту та взаємодіїМарченко, А.
2025Автоматизація маркетингу за допомогою цифрових платформКуций, В. С.
2025Тренди SMM для ефективного просування бренду в соціальних мережахКондратенко, Д. С.
2025Теорії та концепції маркетингуКоломійцева, В. О.
2025Діджитал-інструменти аналізу конкурентівКоломійцева, В. О.
2025Поведінкова сегментація споживачів мʼясної продукції на основі даних із соціальних мережКемалов, В. В.
2025Міжнародні маркетингові комунікацііКальченко, Є. І.
2025Використання штучного інтелекту в маркетингуДавидович, Є. Р.
2025Використання crm-систем у маркетинговій діяльності виробників олійних культурГук, Є. В.
2025Репутація фірми в епоху соціальних медіаБудько, Ю. С.
2025Маркетингові технології просування органічної агропродовольчої продукції агропромислової групи «Арніка»Борис, А. О.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 61 to 80 of 2480