Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19126
Title: Маркетингові дослідження поведінки споживачів кондитерської продукціїї
Authors: Токарєв, В. В.
Scientific director: Шквиря, Наталя Олександрівна
Shkvyria, Natalia
Keywords: маркетингове дослідження;споживач;кондитерська продукція;шоколад
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Токарєв В. В. Маркетингові дослідження поведінки споживачів кондитерської продукціїї / наук. кер. Н. О. Шквиря // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 37-38
Abstract: В умовах конкурентного середовища підприємствам кондитерської галузі України необхідно проводити постійний моніторинг поведінки споживачів, їх ставлення до продукції, що виробляється, а також проводити заходи щодо підвищення лояльності споживачів до торгової марки. Найважливішим атрибутом успішної господарської діяльності компанії на ринку є створення бренду, його позиціонування та забезпечення прихильності споживачів. Адже, кожен день споживач стикається з великою кількість різноманітних товарів, які він не в змозі якісно порівняти між собою, саме тому створення сильного бренду є головним завданням підприємства.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19126
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_FEB_2025-37-38.pdf554.55 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.