Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19107
Title: Міжнародні маркетингові комунікаціі
Authors: Кальченко, Є. І.
Scientific director: Бінчева, Поліна Геннадіївна
Bincheva, Polina
Keywords: міжнародна реклама;міжнародні маркетингові комунікаціі;продажі
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Кальченко Є. І. Міжнародні маркетингові комунікаціі / наук. кер. П. Г. Бінчева // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 18-19
Abstract: Система формування попиту і стимулювання збуту товарів або послуг, спрямована на їх просування на зовнішньому ринку. Результатом здійснення є створення привабливого образу товару і фірми в цілях спонуки потенційних покупців до здійснення покупок. Будь-яка маркетингова комунікація припускає наявність джерела повідомлення, цільової аудиторії і засобів обміну інформацією.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19107
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_FEB_2025-18-19.pdf570.16 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.