Використання crm-систем у маркетинговій діяльності виробників олійних культур

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Гук, Є. В.

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Запоріжжя : ТДАТУ

Анотація

Сучасні реалії ведення бізнесу вимагають ефективних маркетингових комунікацій та клієнтоорієнтованого підходу. Виробники олійних культур стикаються з викликами в управлінні клієнтською базою, реалізації продукції та автоматизації маркетингових процесів. Впровадження CRM-систем допомагає оптимізувати бізнес-процеси та покращити ефективність маркетингової діяльності.

Опис

Бібліографічний опис

Гук Є. В. Використання crm-систем у маркетинговій діяльності виробників олійних культур / наук. кер. О. В. Венгерова // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 15-16

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By