Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19106
Title: Використання штучного інтелекту в маркетингу
Authors: Давидович, Є. Р.
Scientific director: Сокіл, Яна Сергіївна
Sokil, Yana
Keywords: штучний інтелект;маркетинг;контент
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Давидович Є. Р. Використання штучного інтелекту в маркетингу / наук. кер. Я. С. Сокіл // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 16-18
Abstract: Люди завжди шукали спосіб покращити свою продуктивність зробити роботу швидшою та прогресивнішою. Спочатку це здавалося чимось далеким і небезпечним. Тому раніше компаніям доводилося витрачати багато часу і ресурсів щоб автоматизувати рутинні процеси, аналізувати дані та обробляти величезну масу інформації. На сьогодні штучний інтелект відіграє дедалі важливішу роль у сучасному маркетингу. Завдяки зростанню обсягів даних та розвитку технологій компанії отримали можливість підвищити ефективність рекламних кампаній, персоналізувати комунікацію та зменшити витрати на маркетингові процеси. Проте поряд із перевагами штучного інтелекту маркетингу, існують і виклики. Використання штучного інтелекту може призвести до втрати робочих місць через автоматизацію, створювати загрози для конфіденційності та кібербезпеки, а також може діяти непередбачувано та використовуватися для маніпуляцій і шахрайства. Тому для безпечного використання штучного інтелекту, необхідні чіткі етичні норми та контроль.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19106
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_FEB_2025-16-18.pdf579.94 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.