Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19114
Title: Сучасні стандарти етикету інфлюенс-маркетингу
Authors: Москаленко, Альбіна
Scientific director: Плотніченко, Світлана Романівна
Plotnichenko, Svitlana
Keywords: етикет;інфлюенс-маркетинг;етична поведінка
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Москаленко А. С. Сучасні стандарти етикету інфлюенс-маркетингу / наук. кер. С. Р. Плотніченко // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 29-30
Abstract: Інфлюенс-маркетинг став одним із найбільш потужних інструментів просування брендів у сучасному цифровому середовищі. Його ефективність базується на довірі між лідерами думок і їхньою аудиторією. Проте саме стрімкий розвиток цього напряму призвів до низки етичних викликів, які сьогодні активно обговорюються як серед маркетологів, так і серед громадськості. Питання прозорості реклами, автентичності контенту та відповідальності інфлюенсерів набувають особливого значення. Саме тому тема етикету інфлюенс-маркетингу є надзвичайно актуальною й потребує чітких стандартів поведінки.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19114
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_FEB_2025-29-30.pdf560.58 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.