Теоретичні підходи до формування конкурентних стратегій підприємства

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Автори

Ткачук, В. М.

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Запоріжжя : ТДАТУ

Анотація

Успіх підприємства на ринку значною мірою залежить від того, наскільки вдало воно використовує власні конкурентні переваги для досягнення поставлених цілей. Поступове загострення конкурентної ситуації на ринках зумовлює необхідність стратегічного маркетингового планування. Маркетингова конкурентна стратегія необхідна підприємству для досягнення ними в довгостроковому періоді ринкових переваг з точки зору споживача та конкурентів.

Опис

Бібліографічний опис

Ткачук В. М. Теоретичні підходи до формування конкурентних стратегій підприємства / наук. кер. Н. О. Шквиря // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 34-36

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By