Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19113
Title: Генеративний ші та майбутнє маркетингу: нова ера аналітики, контенту та взаємодії
Authors: Марченко, А.
Scientific director: Сокіл, Яна Сергіївна
Sokil, Yana
Keywords: генеративний ШІ;маркетинг;аналітика;контент
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Марченко А. Генеративний ші та майбутнє маркетингу: нова ера аналітики, контенту та взаємодії / наук. кер. Я. С. Сокіл // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 27-29
Abstract: Сучасний маркетинг неможливий без технологій, що допомагають аналізувати ринок, взаємодіяти з клієнтами та підвищувати прибутковість. Однією з ключових є штучний інтелект, який автоматизує процеси, покращує рекламу та підвищує залученість аудиторії. Ще кілька років тому ШІ здавався чимось далеким і більше теоретичним, ніж практичним. Але за даними опитування McKinsey Global Institute показало, що цього року 50% компаній у всьому світі намагалися якимось чином використовувати штучний інтелект, у 2017 році їх було лише 20%. Нові потужні моделі машинного навчання доволі швидко мігрували з дослідницьких центрів у промисловість та бізнес.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19113
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_FEB_2025-27-29.pdf572.01 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.