Діджитал-інструменти аналізу конкурентів
Вантажиться...
Дата
Автори
Коломійцева, В. О.
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Запоріжжя : ТДАТУ
Анотація
Проблема полягає в необхідності підприємствам постійно адаптуватися до змін ринку для збереження конкурентоспроможності. Ключовим фактором для цього є глибоке розуміння зовнішнього середовища, включаючи стратегії та дії конкурентів. З переходом маркетингу в цифровий простір, виникла потреба в аналізі ефективності як власних цифрових каналів комунікації, так і аналогічних каналів конкурентів. Цей процес, що включає збір, обробку та аналіз інформації, можна ефективно реалізувати за допомогою
інструментів веб-аналітики, спрямованих на конкурентну розвідку.
Опис
Ключові слова
Бібліографічний опис
Коломійцева В. О. Діджитал-інструменти аналізу конкурентів / наук. кер. Я. С. Сокіл // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 21-23