Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19108
Title: Поведінкова сегментація споживачів мʼясної продукції на основі даних із соціальних мереж
Authors: Кемалов, В. В.
Scientific director: Венгерова, Олена Василівна
Venherova, Olena
Keywords: сегментація;соціальні мережі;споживач
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Кемалов В. В. Поведінкова сегментація споживачів мʼясної продукції на основі даних із соціальних мереж / наук. кер. О. В. Венгерова // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 19-21
Abstract: У сучасних умовах цифровізації соціальні мережі стали потужним інструментом для аналізу споживчої поведінки. У звʼязку з цим доцільно дослідити можливості використання поведінкової сегментації споживачів мʼясної продукції шляхом аналізу даних із соціальних платформ. Методом дослідження інформації у соціальних мережах є аналіз контенту, взаємодій та відгуків користувачів. Особлива увага приділяється ідентифікації ключових сегментів споживачів, їхніх вподобань та мотивацій. Також варто дослідити практичні аспекти впровадження отриманих інсайтів у маркетингові стратегії виробників мʼясної продукції для підвищення ефективності комунікацій та задоволення потреб цільових аудиторій.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19108
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_FEB_2025-19-21.pdf571.09 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.