Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19104
Title: Репутація фірми в епоху соціальних медіа
Authors: Будько, Ю. С.
Scientific director: Плотніченко, Світлана Романівна
Plotnichenko, Svitlana
Keywords: репутація;соціальні медіа;PR-фахівці;маркетологи
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Будько Ю. С. Репутація фірми в епоху соціальних медіа / наук. кер. С. Р. Плотніченко // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 13-14
Abstract: У сучасному світі цифрові технології стали частиною повсякденного життя людей, а соціальні мережі – головною платформою для спілкування, пошуку інформації та формування громадської думки. З кожним роком зростає вплив онлайн-середовища на ділову репутацію підприємств і брендів. Сьогодні імідж організації формується не тільки через традиційні канали комунікації, а й у віртуальному просторі, де будь-який користувач може залишити коментар, поділитися враженнями чи висловити обурення. В умовах миттєвого поширення інформації маркетологи стикаються з новими викликами у збереженні репутації фірми, адже кожне повідомлення, допис або реакція можуть мати значний вплив на сприйняття бренду.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19104
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_FEB_2025-13-14.pdf559.33 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.