Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19112
Title: Автоматизація маркетингу за допомогою цифрових платформ
Authors: Куций, В. С.
Scientific director: Сокіл, Яна Сергіївна
Sokil, Yana
Keywords: автоматизація маркетингу;цифрові платформи;соціальні мережі
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Куций В. С. Автоматизація маркетингу за допомогою цифрових платформ / наук. кер. Я. С. Сокіл // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 26-27
Abstract: У сучасному цифровому середовищі автоматизація маркетингу стає не просто зручним інструментом, а стратегічною необхідністю для більшості компаній. Швидкість змін у поведінці споживачів, розвиток електронної комерції та зростання кількості каналів комунікації змушують бізнес адаптуватися до нових умов. Саме тому автоматизовані цифрові рішення відіграють провідну роль у забезпеченні ефективної взаємодії з клієнтами, оперативного реагування на запити ринку та вдосконалення бізнес-процесів загалом.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19112
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_FEB_2025-26-27.pdf561.82 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.