Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19110
Title: Теорії та концепції маркетингу
Authors: Коломійцева, В. О.
Scientific director: Бінчева, Поліна Геннадіївна
Bincheva, Polina
Keywords: маркетинг;маркетингова теорія;комплекс маркетингу
Issue Date: 2025
Publisher: Запоріжжя : ТДАТУ
Citation: Коломійцева В. О. Теорії та концепції маркетингу / наук. кер. П. Г. Бінчева // ХІІ Всеукраїнської науково-технічної конференції здобувачів вищої освіти за підсумками наукових досліджень 2024 року. Факультет економіки і бізнесу: матеріали наук.- техн. конф., 1 - 9 травня 2025 р. - Запоріжжя: ТДАТУ, 2025. - с. 23-24
Abstract: Маркетинг як управлінська концепція функціонування суб’єктів ринку в умовах конкуренції отримав широке визнання завдяки своїй ефективності як у комерційному, так і в некомерційному секторах. З часом, він перетворився на самостійну науку, зайнявши важливе місце серед економічних теорій та бізнес-практик, які впливають на світогляд учасників ринку.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/19110
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Zbirka_FEB_2025-23-24.pdf568.77 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.