Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Кафедра Маркетинг : [462] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 161 to 180 of 462
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Основні науково-теоретичні концепції комплексу маркетингуБінчева, П. Г.
2018Вплив факторів мікросередовища на маркетингову діяльність підприємств хлібопекарської галузіМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2019Маркетингові особливості використання портфеля брендівМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2019Теоретичні основи функціонування брендовМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Оцінювання конкурентної позиції бренду хлібопекарської галузі за допомогою бенчмаркетингуМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2018Бренд-менеджмент як складова комплексу маркетингу підприємстваМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Розработка маркетинговой стратегии овощеводческого предприятияВовк, І.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2020Маркетинговое исследование потребительских предпочтений при выборе шоколадаШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2020Стратегический анализ деятельности предприятияГоловченко, О. Л.; Шквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2020Разработка товарной стратегии предприятияВовк, И. В.; Шквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2020Стратегический анализ внешей среды преприятияЛебедка, А. А.; Шквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2020Разработка стратегических ориентиров развития предприятияБенько, В. В.; Шквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2018Дослідження поведінки споживачів на ринку кондитерської продукціїШквиря, С. В.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2018Маркетингове дослідження споживачів на ринку молока і молочної продукціїСергєєва, Ю. А.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2018Стратегічні напрямки діяльності підприємства на ринку сирівБовкун, Г. О.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2018Обґрунтування стратегічних орієнтирів розвитку підприємства на ринку овочівШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2020Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку пиваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2020Обгрунтування та вибір стратегії розвитку підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2020Удосконалення маркетингової комунікаційної політики шляхом проведення дегустаціїШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2020Удосконалення товарної стратегії підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia; Лебедка, А.
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 161 to 180 of 462