Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11542
Title: Теоретичні основи функціонування брендов
Authors: Майборода, Ганна Олександрівна
Майборода, Анна Александровна
Maiboroda, Hanna
Keywords: бренд;споживачі;виробники
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Економіка, фінанси, облік, менеджмент і право: актуальні питання і перспективи розвитку збірник тез доповідей міжнародної науково-практичної конференції (Полтава, 22 червня 2019 р.): у 4ч.;Ч. 3 (С. 31-33)
Abstract: В умовах інтернаціоналізації економічної системи, та глобалізації світового господарства з великою швидкістю зростає кількість вироблених товарів. Для того, щоб виділити вітчизняну продукцію серед надлишку подібних один до одного товарів, надати їй особливі характеристики в порівнянні з конкурентами, підвищити конкурентоспроможність продукції на товарному ринку, українським підприємствам необхідно ефективно застосовувати у своїй діяльності нецінові методи конкуренції, зосереджуючи свою увагу на потребах та вподобань споживачів. Використання суттєво нових елементів маркетингу, таких як бренд та брендинг є досить актуальним завданням для кожного вітчизняного товаровиробника, адже це надає конкурентні переваги не тільки на ринку країни, але й за її межами.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11542
Appears in Collections:Кафедра Маркетинг

Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.