Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11348
Title: Удосконалення маркетингової комунікаційної політики шляхом проведення дегустації
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: маркетингова комунікаційна політика;ринкові відносини;маркетинг;інструменти маркетингу
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (Луцьк, 18 лютого 2020 р.);С. 138-141
Abstract: Процес становлення ринкових відносин викликає необхідність переорієнтації виробництва та реалізації продукції на задоволення потреб і запитів кінцевих споживачів. Зарубіжний досвід і досвід деяких вітчизняних виробників свідчить про те, що дієвим інструментом вирішення цього завдання є застосування маркетингової комунікаційної політики. До того ж кожному підприємства потрібно додаткова перевага, яка дозволить поліпшити маркетингову позицію і забезпечити певні конкурентні переваги на ринку. Комунікаційна політика є одним з чотирьох основних інструментів маркетингу, метою якої є надання інформації для інших інструментів маркетингу і внесення свого внеску в збільшення продажів у довгостроковій перспективі, забезпечення взаємозв'язку між виробниками і споживачами товарів у процесі обміну
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11348
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
2.pdf474.1 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.