Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11539
Title: Оцінювання конкурентної позиції бренду хлібопекарської галузі за допомогою бенчмаркетингу
Authors: Майборода, Ганна Олександрівна
Майборода, Анна Александровна
Maiboroda, Hanna
Keywords: хлібопекарська галузь;бренд;бенчмаркетинг;виробництво
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Напрями та сучасні чинники розвитку міжнародних відносин: економічні та політичні аспекти: матеріали доповідей Міжнародної науково- практичної конференції (м. Ужгород, 8 травня 2020 р.);(С. 167-170)
Abstract: Однією зі стратегічних галузей розвитку економіки та забезпечення продовольчої безпеки України є хлібопекарська галузь. Кожне підприємство ставить собі певні цілі: постійний економічний розвиток виробництва, удосконалення технологічних процесів, розширення асортименту задля зміцнення своїх конкурентних позицій на ринку. Основним елементом ефективного функціонування підприємства є створення чи укріплення власного бренду. Саме бренд надає можливість відрізняти продукцію і продавати за більш вищою ціною в умовах жорсткої конкурентної боротьби.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11539
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.