Оцінювання конкурентної позиції бренду хлібопекарської галузі за допомогою бенчмаркетингу
Вантажиться...
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
ORCID
Видавець
Анотація
Однією зі стратегічних галузей розвитку економіки та забезпечення продовольчої безпеки України є хлібопекарська галузь. Кожне підприємство ставить собі певні цілі: постійний економічний розвиток виробництва, удосконалення технологічних процесів, розширення асортименту задля зміцнення своїх конкурентних позицій на ринку. Основним елементом ефективного функціонування підприємства є створення чи укріплення власного бренду. Саме бренд надає можливість відрізняти продукцію і продавати за більш вищою ціною в умовах жорсткої конкурентної боротьби.