ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11550
Title: Основні науково-теоретичні концепції комплексу маркетингу
Authors: Бінчева, П. Г.
Keywords: комплекс маркетингу;теорія маркетингу;ринок послуг
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Сучасні тренди та перспективи логістики, маркетингу, збутової діяльності плодоовочівництва в епоху цифрових технологій: присвячена 35-річчю Економічного факультету: Міжнародна науково-практична конференція (20-21 вересня 2019 р.);(С. 67-70)
Abstract: Комплекс маркетингу являється одним з ключових понять теорії маркетингу, що визначає сукупність видів (інструментів, що є ключовими елементами комплексу) діяльності, необхідних для зміцнення ринкових позицій підприємства. У наукових публікаціях більш за все використовується модель 4Р, яка включає до себе інструменти ціни, просування, місця реалізації, дослідження споживачів.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11550
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Show full item record   




Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.