Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11346
Title: Удосконалення товарної стратегії підприємства
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Лебедка, А.
Keywords: товарна стратегія;підприємство;конкурентне середовище;ринкове середовище;конкурентоспроможність;товарна стратегія;маркетинг;товарна політика;управліннявиробничо-збутова діяльність підприємства
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки: збірник матеріалів Міжнародної науково-практичної конференції (Луцьк, 18 лютого 2020 р.);С. 141-144
Abstract: Сучасним торговельним підприємствам, функціонуючим в умовах конкурентного і ринкового середовища, яке динамічно розвивається, забезпечення і підтримка необхідного рівня конкурентоспроможності може бути досягнуте тільки за допомогою правильно обраної товарної стратегії. Вона займає особливе місце в маркетингу, як складова товарної політики в системі управліннявиробничо-збутовою діяльністю підприємства [2]. Товарна стратегія має бути орієнтована на якісне задоволення споживчого попиту і підвищення ефективності діяльності підприємств. Вона допомагає підприємству зміцнити свої позиції серед конкурентів, так як дозволяє врахувати специфічні риси підприємств, їх сильні і слабкі сторони, зовнішні можливості і загрози
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11346
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
1.pdf396.93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.