Удосконалення товарної стратегії підприємства
Вантажиться...
Файли
Дата
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Анотація
Сучасним торговельним підприємствам, функціонуючим в умовах конкурентного і ринкового середовища, яке динамічно розвивається, забезпечення і підтримка необхідного рівня конкурентоспроможності може бути досягнуте тільки за допомогою правильно обраної товарної стратегії. Вона займає особливе місце в маркетингу, як складова товарної політики в системі управліннявиробничо-збутовою діяльністю підприємства [2]. Товарна стратегія має бути орієнтована на якісне задоволення споживчого попиту і підвищення ефективності діяльності підприємств. Вона допомагає підприємству зміцнити свої позиції серед конкурентів, так як дозволяє врахувати специфічні риси підприємств, їх сильні і слабкі сторони, зовнішні можливості і загрози