Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11362
Title: Обґрунтування стратегічних орієнтирів розвитку підприємства на ринку овочів
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: ринок овочів;розвиток економіки;формування ринку овочевої продукції;стратегічний маркетинг;овочівництво;реалізація продукції
Issue Date: 2018
Publisher: Полтава: ПУЕТ
Series/Report no.: Соціально-економічні та правові чинники розвитку національної економіки України: облікові, аналітичні та контрольні аспекти в сучасних умовах інтеграційних процесів: матеріали Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції;С. 78-81
Abstract: У сучасних умовах розвитку української економіки становлення ринку овочів в Україні відбувається на фоні певного економічного зростання, але в цій галузі існує багато невирішених проблем, зокрема зменшення обсягів виробництва та зниження його ефективності. Формування ринку овочевої продукції відноситься до першочергових завдань та потребує використання інструментів стратегічного маркетингу, підвищення ефективності його функціонування. Необхідність маркетингу овочевої продукції полягає в якісному задоволенні потреб споживачів, який охоплює такі сфери овочівництва як виробництво – зберігання – переробка – реалізація
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/11362
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf297.54 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.