Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Subject маркетингова діяльність

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 20 of 29  next >
Issue DateTitleAuthor(s)
2019Methodical approaches to defining marketing activityVoronianska, Olena; Воронянська, Олена Владиленівна; Воронянская, Елена Владиленовна; Arestenko, Tetiana; Арестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна
2020Вдосконалення маркетингової діяльності підприємстваЛисак, Г. Є.; Лисак, Оксана Іванівна; Лысак, Оксана Ивановна; Lysak, Oksana
2018Ефективність інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємствСтрюк, О. Л.
2009Застосування елементів стратегічного планування в маркетинговій діяльності переробних підприємствКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2019Застосування методу портфельного аналізу в стратегічному маркетингу підприємстваШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2018Застосування Інтернет технологій в маркетингуАндрущенко, С. В.
2021Консолідована логістична та маркетингова підтримка операцій зі збуту та транспортуванняНехай, Вікторія Василівна; Нехай, Виктория Васильевна; Nekhai, Viktoriia
2020Маркетинг як філософія бізнесу за сучасних умов господарюванняЄфіменко, Людмила Миколаївна; Ефименко, Людмила Николаевна; Yefimenko, Liudmyla; Островерхов, В.
2019Маркетингова діяльність в плодоовочевництвіМихайлова, М.; Арестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana
2017Маркетингова товарна політика підприємств сфери середнього та малого бізнесуКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2019Маркетингові комунікації в соціальних мережахФурса, В. А.
2000Матеріали навчальних семінарів для жінок – фермерів: навчальний посібникМолдаван, Л. В.; Внукова, Н. М.; Коновалов, І. В.; Мосаківський, В. Б.; Карасик, О. М.; Завірюха, Л. А.; Яворська, Тетяна Іванівна; Яворская, Татьяна Ивановна; Yavorska, Tetiana
2020Методи аналізу конкурентоспроможності підприємстваЩебет, А.; Ортіна, Ганна Володимирівна; Ортина, Анна Владимировна; Ortina, Hanna
2018Міжнародні позиції американських фермерів як експортерів плодово – ягідної продукціїКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2018Необхідність використання методів доведення ефективності маркетингової діяльностіСтрюк, О. Л.
2019Організація обліково-аналітичного забезпечення процесу формування стратегії розвитку підприємстваГреченко, Р. І.
2020Особливості маркетингової діяльності санаторно – курортного підприємстваБакіна, Тетяна Володимирівна; Бакина, Татьяна Владимировна; Bakina, Tetiana; Краснодєд, Тетяна Леонідівна; Краснодед, Татьяна Леонидовна; Krasnodied, Tetiana
2017Перспективні напрями розвитку ринку маркетингових досліджень у системі SOCIAL MEDIA MARKETINGАрестенко, В. В.; Арестенко, Тетяна Вікторівна; Арестенко, Татьяна Викторовна; Arestenko, Tetiana; Арестенко, В. В.
2014Поведінковий аспект маркетингової діяльності підприємств малого бізнесуКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2017Підходи до вибору конкурентної стратегії суб’єктами господарюванняКрушельницька, С. І.; Крушельницкая, С. И.; Krushelnytska, S.