Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9063
Title: Маркетингові комунікації в соціальних мережах
Authors: Фурса, В. А.
Keywords: маркетингова діяльність;маркетинг;бренд;персональний брендинг;репутаційний менеджмент
Issue Date: 2019
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Матеріали Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції магістрантів і студентів (Мелітополь, 18-22 листопада 2019 р.);С. 114-115
Abstract: У статті з’ясовано основні напрями маркетингової діяльності у соціальних мережах, визначено сутність комунікацій у маркетингу та окреслено особливості здійснення комунікаційних заходів у мережевих спільнотах.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/9063
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.PDF358.56 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.