Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4654
Title: Маркетингова товарна політика підприємств сфери середнього та малого бізнесу
Authors: Колокольчикова, Ірина Володимирівна
Колокольчикова, Ирина Владимировна
Kolokolchykova, Iryna
Keywords: маркетингова товарна політика;підприємства середнього та малого бізнесу;конкурентноспраможність;маркетингова діяльність;товарна політика
Issue Date: 2017
Series/Report no.: Актуальні проблеми розвитку малого та середнього підприємництва: матеріали регіональної науково-практичної конференції ( м. Мелітополь, 12 грудня 2017р. );C. 56-58
Abstract: UK: Підприємства середнього та малого бізнесу мають як значні перешкоди так і значні переваги у процесі ведення власної справи. Перешкоди, з якими зустрічаються підприємства, частіше виникають на етапі представлення товару (послуги) на ринок, завоювання частки ринку та освоєння власного сегменту ринку. У зв’язку з тим, що підприємства невеликі за розмірами, вони стикаються з жорсткою конкурентною боротьбою проти великих представників бізнесу - товариств, концернів, конгломератів тощо.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4654
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5-1-56-58.pdf2.49 MBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.