Підходи до вибору конкурентної стратегії суб’єктами господарювання

Вантажиться...
Ескіз

Дата

Назва журналу

Номер ISSN

Назва тому

ORCID

Видавець

Анотація

UK: Маркетингова діяльність є лише однією зі складових функціонування організації (підприємства) в цілому. Крім маркетингу, підприємець-початківець має визначити рівень забезпеченості необхідними ресурсами та технологіями, організацією виробництва, управляти фінансами, логістикою, інформаційними системами, розробляти відповідні стратегії. Підприємець, що прагне бути конкурентоспроможною, повинен мати стратегію дій, стратегію розвитку. Стратегічний маркетинг відіграє вирішальне значення в успіху економічної діяльності бізнесу. Доказом того є компанії, які досягай стабільного становища в умовах ринкової конкуренції завдяки застосуванню різноманітних стратегій: товарних і конкурентних, розвитку і господарського портфеля, сегментування і позиціювання тощо.

Опис

Бібліографічний опис

DOI

Endorsement

Review

Supplemented By

Referenced By