Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14652
Title: Особливості маркетингової діяльності санаторно – курортного підприємства
Authors: Бакіна, Тетяна Володимирівна
Бакина, Татьяна Владимировна
Bakina, Tetiana
Краснодєд, Тетяна Леонідівна
Краснодед, Татьяна Леонидовна
Krasnodied, Tetiana
Keywords: санаторно-курортна галузь;маркетингова діяльність;управлінська діяльність;Приазовкурорт;функціонування підприємства
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Актуальні проблеми розвитку галузевої економіки та логістики: матеріали VІІІ науково-практичної internet-конференції з міжнародною участю (Харьків, 12 листопада2020 р.);С. 24-26
Actual problems of industrial economy and logistics development: materials of VІІІ scientific and practical internet-conference with international participation (Kharkiv, 12 november 2020);С. 24-26
Abstract: Сьогодні ефективна маркетингова діяльність для підприємств є основою стратегічного розвитку, виживання в умовах кризи, переорієнтації, освоєння нових та закріплення існуючих позицій на ринках збуту. Маркетингова діяльність в першу чергу включає аналіз ринкової ситуації, визначення цілей маркетингу; вибір оптимальної маркетингової стратегії; розробка маркетингового плану, спрямованого на ефективну реалізацію стратегії; оцінка й контроль результатів.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14652
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Тези Бакіна, Краснодєд.pdf152.55 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.