Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2409
Title: Поведінковий аспект маркетингової діяльності підприємств малого бізнесу
Authors: Колокольчикова, Ірина Володимирівна
Колокольчикова, Ирина Владимировна
Kolokolchykova, Iryna
Keywords: підприємництво;ринок;поведінка суб’єкта ринку;маркетингова діяльність;малий бізнес;business;market;market behavior of the subject;marketing;small business
Issue Date: 2014
Publisher: Мелітополь: Мелітопольська друкарня
Series/Report no.: Матеріали Міжнародної науково – практичної конференції «Фінансово – економічні проблеми сільськогосподарських територій»: зб.матер.конференц.;
Abstract: Uk: Визначено місце та роль малого бізнесу в розвитку економіки країни. Надано характеристики малого бізнесу як суб’єкту ринку. Встановлено масштаби розвитку малого бізнесу на прикладі Запорізької області. Визначено напрямки підвищення поведінкового аспекту маркетингової діяльності цього сектору. En: The place and role of small business in the economy of the country. The characteristics of the small business market as a subject. Determined the extent of development of small business in the case of Zaporozhye region. Directions enhancing behavioral aspects of marketing activities of the sector
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2409
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колокольчикова__2014_повед_спож.PDF359.4 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.