ТАВРІЙСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ
АГРОТЕХНОЛОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ
ІМЕНІ ДМИТРА МОТОРНОГО
Tsatu logo DMYTRO MOTORNYI
TAVRIA STATE
AGROTECHNOLOGICAL UNIVERSITY
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6482
Title: Ефективність інформаційного забезпечення маркетингової діяльності підприємств
Authors: Стрюк, О. Л.
Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Keywords: маркетингова діяльність
інформаційне забезпечення маркетингу
маркетингова інформація
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Тези доповідей ІІІ Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції «Цілі сталого розвитку у вітчизняних реаліях: студентський погляд на проблему»;(С. 139-141)
Abstract: Для досягнення ефективного управління маркетингової системи підприємств необхідна достовірна та своєчасна інформація. На основі інформації, яка потрапляє до апарату маркетингового управління успішно здійснюється аналіз, формується та приймається управлінські рішення кожного економічного або соціального процесу, на основі якого приймаються в майбутньому управлінські рішення, та розробляються плани та стратегії.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6482
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf137,83 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record   


Google ScholarTM

Check


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.