Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5495
Название: Застосування елементів стратегічного планування в маркетинговій діяльності переробних підприємств
Авторы: Колокольчикова, Ірина Володимирівна
Колокольчикова, Ирина Владимировна
Kolokolchykova, Iryna
Ключевые слова: довгострокове планування
стратегічне управління
маркетингова діяльність
ділове зовнішнє середовище
маркетингові методи прийняття управлінських рішень
Дата публикации: 2009
Издательство: ВДАУ
Серия/номер: Регіональна бізнес – економіка та управління: збірник наукових праць Вінницького державного аграрного університету;№ 2 (22)(С. 34 -43)
Краткий осмотр (реферат): UK: Визначено зміст категорії «стратегічне управління» та її відмінність від категорії «довгострокове планування». Вивчені аспекти управлінської діяльності переробних підприємств. Встановлено перелік основних проблем стратегічного маркетингового планування. Показано результати застосування стратегічного планування на практиці конкретного підприємства. EN: Certainly maintenance of category «strategic management» and its difference from a category «corporate strategic planning». The aspects of administrative activity of proccessing enterprises are studied. The list of basic problems of the strategic marketing planning is set. The results of application of the strategic planning in practice of concrete enterprise are shown.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5495
Располагается в коллекциях:кафедра Маркетинг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Колокольчикова2009_Стратег_план.PDF336,15 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса   


Google ScholarTM

Проверить


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.