Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6530
Title: Необхідність використання методів доведення ефективності маркетингової діяльності
Authors: Стрюк, О. Л.
Keywords: маркетингова діяльність;бенчмаркінг;управління маркетингом;маpкетингoві заxoди
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області) 19-23 листопада 2018 року: збірник тез доповідей;(С. 169-170)
Abstract: Ринкові умови господарювання вимагають маркетингової підтримки діяльності підприємств, а вона, у свою чергу, доведення ефективності та доцільності.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6530
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
3. Нехай-Стрюк О.-конвертирован.pdf172.61 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.