Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6753
Title: Застосування Інтернет технологій в маркетингу
Authors: Андрущенко, С. В.
Keywords: Інтернет-маркетинг;маркетингові технології;маркетинг;SMM-маркетинг;маркетингова діяльність
Issue Date: 2018
Publisher: ТДАТУ
Series/Report no.: Матеріали Всеукраїнської науково-технічної конференції магістрантів і студентів ТДАТУ (присвячується 80-річчю Запорізької області). Факультет економіки та бізнесу: збірник тез доповідей (Мелітополь, 19-23 листопада 2018 р.);С. 131-132
Abstract: Обов’язковим інструментом маркетингу будь-якого сучасного підприємства або бренду є Інтернет-маркетинг. Розвиток Інтернет-маркетингу за кордоном розпочався значно раніше, ніж в Україні, отже, й досягнення в цій галузі в багатьох розвинених країнах більш значущі. Тому для національних брендів доцільним є, вивчати успішний закордонний досвід, адаптувати його до вітчизняних умов, спостерігати за іноземними тенденціями у сфері Інтернет-маркетингу для одержання результатів маркетингової діяльності.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6753
Appears in Collections:Публікації здобувачів (бакалаврів. магістрів, аспірантів)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЕтаБ 180-129-131-132.pdf181.93 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.