Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8917
Title: Застосування методу портфельного аналізу в стратегічному маркетингу підприємства
Authors: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Keywords: маркетингова діяльність;метод портфельного аналізу;бізнес-портфель підприємства
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Проблеми і тенденції розвитку сучасної економіки в умовах інтеграційних процесів: теоретичні та практичні аспекти зб. матеріалів Міжнар. наук.-практ. конф. (16-18 жовт. 2019 р.);(С. 421-424)
Abstract: В умовах мінливого маркетингового середовища традиційні маркетингові підходи до управління підприємствам виявляються малоефективними. Стратегічна маркетингова діяльність підприємства передбачає застосування сучасних методів портфельного аналізу, що дають інформацію про існуючу структуру і склад товарного портфеля підприємства та тенденції розвитку відповідного ринку.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/8917
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.pdf348.79 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.