Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Browsing by Subject бренд

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
А Б В Г Ґ Д Е Є Ё Ж З И І Ї Й К Л М Н О П Р С Т У Ф Х Ц Ч Ш Щ Ъ Ы Ь Э Ю Я
or enter first few letters:  
Showing results 1 to 19 of 19
Issue DateTitleAuthor(s)
2024Audit under martial law: realities and prospectsСахно, Людмила Анатоліївна; Sakhno, Liudmyla
2021YouTube як інструмент розвитку бізнесуБулгакова, Т. О.
2019Бренд-менеджмент виробників продукції дитячого харчуванняКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2021Бренд-менеджмент підприємств хлібопекарської галузі в умовах маркетингової орієнтаціїМайборода, Ганна Олександрівна; Maiboroda, Hanna
2018Бренд-менеджмент як складова комплексу маркетингу підприємстваМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2018Вплив бренду на поведінку споживачаКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2018Вплив бренду на поведінку споживачів на ринку дитячого харчуванняКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2020Маркетинговые исследования потребительских мотиваций при выборе шоколадаШквыря, С. В.; Шквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2019Маркетингові комунікації в соціальних мережахФурса, В. А.
2021Методи просування бізнесу в InstagramРибчинська, А. А.
2021Обґрунтування бренд-стратегії розвитку хлібопекарської галузі у Причорноморському регіоніМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2025Оцінка стратегій розвитку молокопереробних підприємств УкраїниТесленко, Максим Вікторович
2020Оцінювання конкурентної позиції бренду хлібопекарської галузі за допомогою бенчмаркетингуМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2020Показники бренд-менеджменту та ефективність їх використанняМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna
2019Ребрендинг, необхідність та метаКрутікова, А. О.
2019Складові айдентики бренду у формуванні конкурентних перевагБовкун, Г. О.; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2020Сталий розвиток ринку туристичних послуг в УкраїніКолокольчикова, Ірина Володимирівна; Колокольчикова, Ирина Владимировна; Kolokolchykova, Iryna
2020Стоимость бренда как инструмент повышения конкурентоспособности предприятияМайборода, Анна Александровна; Майборода, Ганна Олександрівна; Maiboroda, Hanna
2019Теоретичні основи функціонування брендовМайборода, Ганна Олександрівна; Майборода, Анна Александровна; Maiboroda, Hanna