Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14789
Title: YouTube як інструмент розвитку бізнесу
Authors: Булгакова, Т. О.
Keywords: бізнес;конкуренція;бренд;відеомаркетинг;інтернет-реклами
Issue Date: 2021
Series/Report no.: Всеукраїнська науково-технічна конференція магістрантів і студентів ТДАТУ. Факультет економіки та бізнесу: всеукраїнська науково-технічна конференція, збірник тез доповідей (м. Мелітополь, 09-18 листопада 2020 р.);С. 91
Abstract: На сьогоднішній день кожен бізнес намагається розвиватися паралельно у двох напрямках – офлайн і онлайн. Але не кожен бізнесмен замислюється над тим наскільки вигідним і доцільним може бути вести свої сторінки у соціальних мережах, вкладати кошти у співпрацю з лідерами думок, а також просувати свій товар за допомогою соціальних мереж і відео платформ.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14789
Appears in Collections:Публікації студентів

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Булгакова_Лисак.pdf422.39 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.