Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14719
Title: Показники бренд-менеджменту та ефективність їх використання
Authors: Майборода, Ганна Олександрівна
Майборода, Анна Александровна
Maiboroda, Hanna
Keywords: бренд;бренд-менеджмент;прибуток;конкурентоспроможність підприємства;маркетингові дослідженя
Issue Date: 2020
Series/Report no.: Development of Ukraine’s economy: problems, prospects, efficiency: International scientific and practical conference (December 17-18, 2020);С. 12-15
Abstract: Бренд – це, перш за все, нематеріальний актив, засіб ідентифікації ттовару, що створює додаткову вартість продукту, а також, має споживчу цінність. Бренд-менеджмент – це діяльність, пов’язана з управлінням бренду, забезпеченням лояльності споживачів і отриманням стійких конкурентних позицій у довгостроковому періоді. Використання ефективної системи бренд-менеджменту важливо на кожному етапі розвитку підприємства.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/14719
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.