Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6456
Title: Складові айдентики бренду у формуванні конкурентних переваг
Authors: Бовкун, Г. О.
Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Keywords: споживач;бренд;товарна марка;бренд-менеджмент
Issue Date: 2019
Series/Report no.: Стратегічні перспективи розвитку промислових регіонів України в умовах економічної турбулентності: Всеукр. студент. науково-практ. конф.(Маріуполь, 10 січня 2019 р.): тези доп. ДВНЗ«ПДТУ»;(С. 214-215)
Abstract: Найчастішою помилкою є сприйняття понять «бренд» та «торгова марка» як тотожних. Бренд – це філософія торгової марки, сукупність різних властивостей продукту: його назви, ціни, упаковки, історії, репутації та засобів просування. Комплексне враження, що виникає у споживачів при згадуванні назви продукту. У той же час торгова марка – це платформа для створення бренду.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6456
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7...ВСНПК_ЕП_Марiупол__2019-Бовкун.pdf418.92 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.