Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Кафедра Маркетинг : [462] Collection home page

Browse
Subscribe to this collection to receive daily e-mail notification of new additions RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 301 to 320 of 462
Issue DateTitleAuthor(s)
2010Концептуальна модель удосконалення механізму оцінки рівня соціальної відповідальності бізнесуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2009Необхідність управління розвитком промислового регіону на основі механізму соціального партнерстваКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2009Становлення соціальної відповідальності бізнесу у постсоціалістичних країнахКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2009Організаційно-методологічні аспекти оцінки соціальної відповідальності бізнесуКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2007Экономическая сущность понятия социальной ответственности бизнеса как современной модели управления финансово-экономической деятельностью предприятияКоноваленко, Анастасия Сергеевна; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Konovalenko, Anastasiia
2018Factors of the marketing macro system effecting children’s food productionДанн, Дж.; Бруннер, Т.; Легеза, Дар'я Георгіївна; Легеза, Дарья Георгиевна; Legeza, Daria; Коноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia; Демчук, Олена Миколаївна; Демчук, Елена Николаевна; Demchuk, Olena
2018Вплив бренду на поведінку споживачаКоноваленко, Анастасія Сергіївна; Коноваленко, Анастасия Сергеевна; Konovalenko, Anastasiia
2018Творчість як матриця діяльнісно-активного способу буття людини в інформаційному світіОлексенко, Роман Іванович; Олексенко, Роман Иванович; Oleksenko, Roman
2016Маркетингова орієнтація діяльності молокопереробних підприємствШквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2016Маркетингові аспекти діяльності ПрАТ «Одеський завод шампанських вин» на ринку алкогольних напоївПоберейко, М. М.; Куліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana
2016Конкурентоспроможність підприємств кондитерської галузіЛєбєдєва, І. Г.; Шквиря, Наталя Олександрівна; Шквыря, Наталья Александровна; Shkvyria, Natalia
2016Модель поведінки споживача промислового ринку соняшникуКуліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana
2016Формування маркетингової стратегії молокопереробних підприємствГриднєва, Д. Ю.; Куліш, Тетяна Володимирівна; Кулиш, Татьяна Владимировна; Kulish, Tetiana
2015Влияние внешней среды на рынок игристых винПоберейко, М. Н.; Кулиш, Татьяна Владимировна; Куліш, Тетяна Володимирівна; Kulish, Tetiana
2015Маркетинговые исследования влияния внешних факторов на рынок молокаГриднева, Д. Ю.; Кулиш, Татьяна Владимировна; Куліш, Тетяна Володимирівна; Kulish, Tetiana
2015Разработка маркетинговой товарной стратегии предприятияШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia; Колесник, А. А.
2015Тенденции развития рынка молока и молочной продукции УкраиныШквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia; Любишко, Д. О.
2015Маркетинговые исследования в системе менеджмента предприятийКулиш, Татьяна Владимировна; Куліш, Тетяна Володимирівна; Kulish, Tetiana
2018Маркетинговое исследование потребителей на рынке молока и молочной продукцииСергеева, Ю. А.; Шквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
2018Стратегические направления развития предприятия на рынке макаронных изделийМихайлова, М. С.; Шквыря, Наталья Александровна; Шквиря, Наталя Олександрівна; Shkvyria, Natalia
Collection's Items (Sorted by Submit Date in Descending order): 301 to 320 of 462