Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5492
Название: Маркетингові аспекти діяльності ПрАТ «Одеський завод шампанських вин» на ринку алкогольних напоїв
Авторы: Поберейко, М. М.
Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Ключевые слова: ринок алкогольних напоїв
маркетингове дослідження
конкурентоспроможність виробництва ігристих вин
Дата публикации: 2016
Серия/номер: Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 25 листопада 2016 року);Т. 3 (С. 71-72)
Краткий осмотр (реферат): Ринок алкогольних напоїв – як один із сегментів товарного ринку харчової промисловості – відіграє важливу роль у розвитку вітчизняної економіки. Маючи достатньо високу ємність і стабільно високий попит на продукцію, сфера виробництва алкогольних напоїв є привабливим об’єктом для інвестування. Тому маркетингове дослідження ринку алкогольних напоїв є актуальним для виробників, що позитивно позначається на якості продукції, підвищує рівень задоволення споживачів, зміцнює конкурентні позиції підприємств та рівень їх прибутковості. За кліматичних умов промислове виноградарство в Україні розвинуто тільки в Одеській, Миколаївській, Херсонській та Закарпатській областях, найбільшу питому вагу за площами виноградників в Україні має Одеська область – 40%.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5492
Располагается в коллекциях:кафедра Маркетинг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ilovepdf_com-71-72.pdf590,45 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса   


Google ScholarTM

Проверить


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.