Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5489
Назва: Формування маркетингової стратегії молокопереробних підприємств
Автори: Гриднєва, Д. Ю.
Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Ключові слова: маркетингова стратегія;молокопереробна галузь;конкурентоспроможна продукція
Дата публікації: 2016
Серія/номер: Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 25 листопада 2016 р.);Т. 3 (С. 32-34)
Короткий огляд (реферат): Важливим аспектом маркетингової стратегії підприємств молокопереробної галузі у ринковій економіці є створення умов для випуску продукції, яка має конкурентні переваги на внутрішньому та зовнішньому ринках, тому що кінцева ціль молокопереробних підприємств – перемога на конкурентному ринку і, як наслідок, отримання прибутку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5489
Розташовується у зібраннях:Кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-32-34.pdf602 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.