Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5489
Название: Формування маркетингової стратегії молокопереробних підприємств
Авторы: Гриднєва, Д. Ю.
Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Ключевые слова: маркетингова стратегія
молокопереробна галузь
конкурентоспроможна продукція
Дата публикации: 2016
Серия/номер: Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 25 листопада 2016 р.);Т. 3 (С. 32-34)
Краткий осмотр (реферат): Важливим аспектом маркетингової стратегії підприємств молокопереробної галузі у ринковій економіці є створення умов для випуску продукції, яка має конкурентні переваги на внутрішньому та зовнішньому ринках, тому що кінцева ціль молокопереробних підприємств – перемога на конкурентному ринку і, як наслідок, отримання прибутку.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5489
Располагается в коллекциях:кафедра Маркетинг

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
ilovepdf_com-32-34.pdf602 kBAdobe PDFЭскиз
Просмотреть/Открыть
Показать полное описание ресурса   


Google ScholarTM

Проверить


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.